  • Data: 2021-04-22 00:11:24
    Temat: Re: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
    Od: KIKI <y...@p...uu> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.04.2021 23:54, gobo wrote:
    > Dzieki!
    > Potwierdziles tylko moje obawy.
    > Nie chce isc w PV tylko ze wzgledu na mode. Oprocentowanie lokat jest
    > jakie jest i stad pomysl na panele. Ale jak to ma byc moja zmora,
    > falownik ma sie wylaczac, a sasiedzi maja mnie zlinczowac, to chyba
    > powaznie pomysle o odpuszczeniu tematu:(
    > Piotr

    Idź do energetyki żeby obniżyli napięcie.
    Rozbierz rozdzielnicę i złącze kablowe, wyczyść styki, daj pastę
    silikonową i poskręcaj. Wymień 10mm2 od przyłącza na grubszy i od paneli
    pociągnij 10mm2.
    Niech zdejmą 2 odczepy na transformatorze i będzie działać. Na końcu
    linii masz mieć 230V.
    Poprosisz, że masz 250 czasami na końcu żeby obniżyli, bo ci prze Tobą i
    tak mają wyższe. Jesteś na końcu to masz szansę. Powiedz, że ci się
    sprzęt buntuje. 2 oczka o 12V w dół i będzie działać.

    Ja mam kabel od przyłącza 25mm2 miedź. 15 lat temu taki położyłem, teraz
    będzie miał zastosowanie.