  • Data: 2021-04-22 09:14:32
    Temat: Re: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 21.04.2021 09:38, Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Nie wiem jaki dom ma Kiki, ale masz za małą wyobraźnię. Wyobraź sobie,
    > że są ludzie co w domu mają np. basen, palmiarnię albo dom jest
    > wielopokoleniowy z 3 odrębnymi mieszkaniami gdzie każde ma kuchnię i
    > kilka łazienek.

    ~20MWh większe zużycie ma ten dwu-piętrowy budynek w środku placu -
    https://www.google.pl/maps/@51.7601354,19.4033935,12
    1m/data=!3m1!1e3 -
    grzany jest trzema piecami gazowymi w szeregu.

    Moje wyobrażenie "domu mieszkalnego" nie jest aż tak "rozciągliwe".
    Tomasz jak masz tyle mieszkań, łazienek i kuchni to nie jest to "dom
    mieszkalny". Nawet jak nie prowadzi motelu, hotelu czy czegoś innego
    tylko trzyma ta rodzinę do trzech pokoleń wstecz, to bliżej bloku a nie
    domu to będzie.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz