eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFotowoltaika - wzrost napiecia w sieciRe: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!2.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!fdcspool5.netnews.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!f
    dc2.netnews.com!peer01.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!peer
    .am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc
    -02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!n
    ot-for-mail
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed; delsp=yes
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fotowoltaika - wzrost napiecia w sieci
    References: <607c1c7f$0$507$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5n82i$u3e$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <607f2b0f$0$516$65785112@news.neostrada.pl>
    <607f4f6d$0$540$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local> <s5ohe2$p69$1@dont-email.me>
    <607ff0f3$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
    <608012aa$0$550$65785112@news.neostrada.pl>
    <s5p9n1$8gg$1$Janusz@news.chmurka.net>
    <608036c5$0$505$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <60804998$0$521$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <6...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    <6081aa65$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <60820b71$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
    <o...@l...harvard.local>
    <1lzjy1bn0uayr.fo3da6mvtjrp$.dlg@40tude.net>
    Date: Fri, 23 Apr 2021 09:24:28 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Transfer-Encoding: Quoted-Printable
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>
    Message-ID: <o...@l...harvard.local>
    User-Agent: Opera Mail/1.0 (Win32)
    Lines: 55
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.6.186.159
    X-Trace: 1619162669 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 520 83.6.186.159:20887
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3235
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:572010
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu .04.2021 o 08:47 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> pisze:


    > Sądzisz że:
    (...)


    Sądzę, że to mafia lobbowała za wprowadzeniem tego czynnika, mając w
    d..pie ekologię i środowisko.
    KE ma takies samo zdanie na ten temat, wszczeła postępowanie - poszukaj w
    necie.

    Co do czynnika - naprawdę uważasz, że nie ma aktualnie nic lepszego dla
    środowiska i użytkowników aut niż to? -

    "HFO-1234yf jest mniej szkodliwy dla środowiska od dotychczas stosowanego
    chłodziwa, jednak w przeciwieństwie do niego jest palny. Co gorsza: ulega
    samozapłonowi w temperaturze 405oC (761?F). Dodatkowo zwraca się uwagę na
    efekt uboczny spalania jakim jest wydzielanie się fluorowodoru, który to w
    połączeniu z wodą np. użytą do zgaszenia płomienia, tworzy trujący i
    groźny kwas fluorowodorowy. Fluorowodór to podstępnie działająca trucizna
    - z łatwością przenika do organizmu, także przez skórę, doprowadzając do
    śmierci człowieka, o ile nie zostanie on poddany natychmiastowym zabiegom
    ratowniczym. Przenikając z komory silnika przez układ wentylacyjny do
    wnętrza auta, z łatwością trawi elementy wykonane z tworzywa a nawet...
    szkło!"


    TG

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1