  • Data: 2019-11-30 20:54:04
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sat, 30 Nov 2019 10:45:12 -0800 (PST), Lisciasty

    > Ale jaki wyciąg z przepisów?

    Musi być umowa która to reguluje.

    > To co oddasz możesz odebrać z haraczem 20%
    > i to już kwestia operatora jak to rozliczy.

    No właśnie. I zależnie od umowy ZE oddaje w tej taryfie w której energia
    została wyprodukowana. Z tego co wiem PGE i Innogy tak właśnie rozliczają.

    > U mnie (Enea) przy rozliczeniu
    > produkcji/zużycia w drogiej taryfie
    > pozostałe kWh przechodzą na tanią i
    > jak nie pokryją to dopłacam w taniej.

    Ale w jakim okresie się to odbywa? Przykład: lato, od 6 rano do 15 panele
    produkują powiedzmy 10kWh, w tym czasie dom zużywa z autokonsumpcji 2kWh,
    coś tam od 15 do 17 się załącza, pralka, zmywarka, EV i wciąga te 8kWh i to
    leci z tego co wyprodukowały wcześniej panele -20%?

    --
    Pozdor
    Myjk