  • Data: 2019-12-03 17:50:28
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 Dec 2019 08:12:47 -0800 (PST), Lisciasty

    > No pisałem że np. we Wrocku. A całego kraju nie śledzę :>

    Gdzie nie napiszę to masz jakieś swojskie wyjaśnienie, tu stolyca i orają
    na bogaczach co kasy nie liczą, w innych miejscach oraja głupków wioskowych
    co kasy liczyć nie umioo. Tylko u siebie widać sami prawi i sprawiedliwi.
    :P

    > No ale halo halo, kto pisał że w Wawie 7,5k? I że nie ma taniej?

    Ty twierdziłeś że 4500-5500 są warszawskie. Tymczasem to przeciętne średnie
    krajowe w instalacji do 10kWp. Raz jest więcej, raz mniej, ale śrenia jest
    jaka jest. Sam rzuciłeś 5k "na odczepne" przy 20kWp a potem się dziwisz
    jakie ceny w obiegu rynkowym są.

    > To w końcu można za 4k w Wawie czy nie? :>

    Ja twierdzę od początku, że można nawet za 3k.

    > Odnośnie instalacji robionych przez molochy? Tam akurat wiadomo co jest.
    > Chińczyki z niskiej półki.

    Nie wiem co do mnie piszesz, bo nie dyskutowaliśmy o molochach tylko o
    małych instalacjach indywidualnych na domach jednorodzinnych.

    --
    Pozdor
    Myjk