  • Data: 2019-12-03 17:12:47
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 17:05:46 UTC+1 użytkownik Myjk napisał:
    > Aha, czyli "warszafka" źle, pipidówki też źle. To gdzie tych dobrych cen
    > szukać -- tylko na ślunzku?

    No pisałem że np. we Wrocku. A całego kraju nie śledzę :>

    > Czyli wszystkie spieprzone? ;P

    Czasem cała seria. Krzywe, szyny wystają, moduły pionowo pomieszane
    z poziomymi i inne wynalazki.

    > No to dodawajże takie szczegóły. :P Bo przy jednej instalacji 20kWp to
    > spokojnie można zjechać do 4k (nie wspomnę co jeśli jest to opcja rozwojowa
    > na więcej) nawet w Wawie, a Ty się dziwisz że Cię za 5k odwalili.

    No ale halo halo, kto pisał że w Wawie 7,5k? I że nie ma taniej?
    To w końcu można za 4k w Wawie czy nie? :>

    > No ale sam wyżej taką technikę przyjąłeś -- podałeś cenę za niewiadomo jaki
    > sprzęt, niewiadomo jakiej wielkości i wykazałeś jako regułę. Znaczy
    > wielkość już wiadomo jaka była -- 2x większa niż tutaj dyskutujemy.

    Odnośnie instalacji robionych przez molochy? Tam akurat wiadomo co jest.
    Chińczyki z niskiej półki.

    L.