  • Data: 2019-12-03 17:53:22
    Temat: Re: Fotowoltaika z Chin.
    Od: Sir_Robak <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-12-03 o 16:27, Myjk pisze:
    > Tue, 3 Dec 2019 07:09:44 -0800 (PST), Lisciasty

    > Ma być. :P Wiesz, to wszystko są mimo wszystko zbyt małe wartości (typu
    > 60kWp kompletów) aby było mocno konkurencyjnie jak by chciał KIKI, dopiero
    > przy 120kWp samych paneli zaczyna to wyglądać całkiem dobrze i markowe
    > panele można mieć w cenie niszowych paździochów.

    Ok to ilu w końcu się zgłosiło? zapisałeś chętnych może jakaś lista
    potwierdzonych by się zdała nie mam na razie pomysłu jak "towarzystwo"
    zebrać (chyba że na wódkę) to pewnie większość się zjawi nawet w piątek
    heheh (ja dopiero w następny bo tej już zajęty ;))

    Nie mniej 1400 kWp brutto to jest strzał w 10 i oczywiście może nie
    wypali na 100% ale zakładaj wariant duży koszt będzie bardziej
    przybliżony dale cena też bardziej znośna i zobaczymy jak się lista
    rozrośnie moment ;)

    Robak