    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 26 Mar 2015 06:30:44 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <meslpu$hp3$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <metujf$897$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mf0hgq$set$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mf0qln$tc1$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mf0vab$2p8$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Fronty mebli kuchennych
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 13:50:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > No ale co konkretnie? Jak robisz sniadanie to bierzesz powiedzmy chleb,

    5 min temu wrzucilem tam folie po platkach sniadaniowych i opakowanie
    plastikowe po rurkach waflowych :)

    > maslo, wedline i jakies cos z warzyw powiedzmy. Kromki chleba nie sa
    > pakowane w oddzielne worki. Masla calego jednorazowo sie nie zuzywa.
    > Wedline pakuje sie w to samo jak zostaje. Na razie nic nie wyrzucilem.
    > Co bede wyrzucal jak nic w kuchni nie robie?

    Serki w kostkach sa pakowane w plastik. Po otwarciu wyrzucam i przepakowuje
    do foliowego woreczka (ktory tez pozniej bedzie trzeba wyrzucic ;)

    Inaczej - przeciez sam pisales ze w 3 dni zapelniasz duzy (120l jak
    rozumiem?) worek z odpadami i male wiaderko dla Ciebie niewygodne, a teraz
    odwracasz kota ogonem ze niby tych opakowan jest tak malo :-) No badz
    konsekwentny :-)

    > Ja nikogo nie przekonuje do mojego stylu zycia. Dla Ciebie lepszym
    > rozwiazaniem jest uniesiona na 30 cm pokrywka na smieciach, a dla mnie
    > lepsze jest wyniesienie tego z kuchni.

    Uniesiona zdarza sie rzadko :-) Zwykle nie jest uniesiona, biegam co 3 dni
    a nie co 3 godziny do garazu do duzego worka. No i kosz jest zamkniety wiec
    nic nie smierdzi - worek za kazdym razem odwiazujesz i zawiazujesz na nowo
    po wyrzuceniu do niego kapsla z piwa ? :-)

    > Wyrzuca. Plastiki, kartony, metale, szklo. Wszystko do jednego wora.

    To macie inna segregacje. U mnie kartony osobno, szklo osobno. A kartonu
    po soku czy mleku wyrzuca sie do ogolnego bo to polaczenie kartonu z folia
    aluminiowa - takich sie u nas nie segreguje :)

    > Rosnie. Nie zaklinaj rzeczywistosci

    Nie rosnie :-) W moim koszu zmiescilbym z 50 takich butelek wiec nawet jak u
    Ciebie jedna by magicznie urosla - nic to praktycznie nie zmienia :)

    > Przerabialismy w domu juz dwa wiadra. A tu mowa wlasciwie byla o
    > szufladzie i nieszufladzie. W kwestii wiadra na suche odpady to nic nie
    > zmienia.

    Zmienia wygode obslugi tego :) Tak samo jak wygodniej wyciagnac cukier
    wysuwajac szuflade i siegajac po niego - tak samo wygodniej obsluguje sie
    wysuwany kosz.

    > A czemu mialby? Czyz nie lepiej sprzedac kuchnie z okapem bora np. i
    > reszta systemow mozliwych do wsadzenia w drewniane szkielety? Nie lepiej
    > sprzedac szuflade za kilka setek niz dwa zawiasy po dychu? Wybacz, to ze
    > ktos czegos nie proponuje to dla mnie zaden wyznacznik wygody. Dba o
    > wlasny biznes i tyle.
    > No i wezmy takie cos dla przykladu:
    > http://www.peka.pl/pl/page/kosze-na-smieci
    > Bardzo dobra firma. Wytlumacz mi, jak to ma byc wygodniejsze? By
    > wyciagnac wiadro trzeba je uniesc.

    Co ile wyciagasz wiadro? Ja tylko jak myje gruntownie kuchnie - z 3 x do roku.
    Do wiadra wsadza sie worek ktory wyciaga sie bez wyciagania kosza :)

    > Przy okacji trzeba uwazac na fronty z
    > trzech stron i blat na gorze zeby nie poobijac.

    Na blat? Przeciez kosz wyjechal calkowicie przed blat :-) Demonizujesz
    strasznie :) Pouzywalbys to tez bys chcial.

    > Nie poobierasz sobie
    > kartofelkow na stoleczku przy wiadrze, bo z przodu masz front do samego
    > nieba. Nie widzialem w tym wygody jak robilem swoja kuchnie i nie widze
    > dzis. Nie obchodzi mnie co komu sie podoba i nie mam zamiaru tego
    > krytykowac. Ale zebym mial sobie cos takiego to nie znajduje argumentow
    > za. W glupim cargo jak cos wypadnie niechcacy na dol to problem by to
    > wyjac, a co dopiero grzebac sie ze smieciami.

    To czemu uzywasz cargo, a nie poleczek otwieranych na bok? :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.