    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 26 Mar 2015 07:33:44 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <meslpu$hp3$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <metujf$897$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mf0hgq$set$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mf0qln$tc1$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mf0vab$2p8$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Fronty mebli kuchennych
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 13:50:21 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Rosnie. Nie zaklinaj rzeczywistosci

    Rośnie bo i zakrętek nie ma. Dzieciaki na cos tam zbierają i zakrętki towar
    deficytowy.
    .
    > No i wezmy takie cos dla przykladu:
    > http://www.peka.pl/pl/page/kosze-na-smieci
    Tak na to patrzę i wg mnie użytkowo beznadziejne.
    Ale jak tam kto lubi i woli.
    Zauważyłem już kilkakrotnie że Adam jest podatny na marketingowe sztuczki.
    To że studia kuchenne coś proponują to nie zanczy że to funkcjonalne i wygodne tylko
    raczej dochodowe dla nich.
    ale znając Adama to napisze że kanapek do pracy nikt już nie nosi bo przecież na
    każdej stacji paliw tankując paliwo proponują kole i innego doga.
    Kanapki więc to takie nie trendy bo na nowoczesnych stacjach paliw proponuje cole i
    doga;)
    Co do kuchni to w dolnej zabudowie fajnie się szuflady sprawdzają oprócz szafki pod
    zlewozmywakiem bo tam lepiej zwykłe drzwiczki. Szafka narozna również drzwiczki i tam
    bez sensu wg mnie te wypasione carga przez które traci się sporo przestrzeni.
    Co do koloru to kto jak lubi ale nie jestem pewien czy na jasnych lakierowanych
    frontach mniej zabrudzenia widać niż na np. brązowej wendze.
    Wyżej jest dyskusja akryle ws lakierowane fronty. Akryle bez wątpienia trwalsze,
    pewnie mniej podatne na uszkodzenia ale koleżanka żony zaledwie niecały rok użytkuje
    kuchnie z białych płyt akrylowych i już narzeka właśnie że na łączeniach płyty i
    obrzeża brudne się robią. Ale ich jest w domu siedmioro więc warunki trochę inne niż
    w studio kuchennym na wystawie.