    From: "Ergie" <e...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Fronty mebli kuchennych
    Date: Thu, 26 Mar 2015 16:21:02 +0100
    <meslpu$hp3$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <metujf$897$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mf0hgq$set$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mf0qln$tc1$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mf10rb$4a7$1@node1.news.atman.pl>
    <8...@g...com>

    dyskusyjnych:8e495b9d-5631-4401-aa9e-7902a90a1bf3@go
    oglegroups.com...

    > Opakowania po jogurtach, smietanach, maslach i tym podobnych po zuzyciu
    > moj
    > pies wylizuje do czysta i leca do segregacji :-) Papier owszem - tlustego
    > nie umyjesz, wiec leci do koszta ogolnego. Folia po wedlinach czy serze -
    > jaki tam tluszcz? Moze jedynie po tlustym boczku. Wszystko laduje do
    > segregacji.

    Nie lubisz "segregatorów" że im dodatkową robotę dokładasz? Przecież oni to
    wywalają z powrotem do zmieszanych...

    Dla ścisłości tam gdzie są cementownie albo spalarnie to kubeczki po
    jogurtach czy folia bo jedzeniu może być zbierana i palona, ale w reszcie
    kraju to trafia na wysypisko - "segregatorki" to wybierają z taśmy i
    wywalają.

    > Kartonow po sokach i mleku u mnie sie nie segreguje - leca do ogolnego!
    > Oprocz tego pozostaje cala MASA plastikow po roznego typu produktach
    > nie-spozywczych. Wszystko praktycznie jest opakowane w plastik / blistr.

    Masa? Nie przeczę że teraz nawet byle śrubki są pakowane w plastik ale u
    mnie tego jest jedno dwa na tydzień a nie masa każdego dnia.

    > Przede mna lezy obudowa do telefonu - zonka se zamowila, poczta
    > przywiozla.
    > Oczywiscie opakowanie blistr plastik - poleci do segregacji zaraz.

    Ok, no i takich właśnie śmieci mam kilka w tygodniu a nie masę dziennie.

    > Leza
    > witaminki centrum24 - opakowanie plastikowe zaraz sie skonczy - do
    > segregacji.

    Rozumiem, że chodzi ci o blistr a nie a opakowanie które miało bezpośredni
    kontakt z tabletkami bo jeśli to drugie to znowu niepotrzebnie dokładasz
    komuś pracy...

    > Codziennie kupuje sie cos, z czego opakowanie leci do segregacji :) Jakbym
    > mial z tym zapychac do garazu do duzego worka to bym maraton w domu
    > przeszedl :)

    Codziennie? Codziennie to chleb kupuję, co 2-3 dni świeże wędliny i mięso a
    resztę raz w tygodniu. I tak po takich tygodniowych zakupach jest tego
    trochę (choćby folia termokurczliwa którą owijają zgrzewki wody, czy mleka)
    i wtedy przynoszę worek wrzucam tam wszystko i gotowe, ale to nie jest
    codziennie.

    > A to jasne, jak zamowisz to wszystko zrobi. Ale nikt mi nie powie, ze
    > dolna
    > polka otwierana na bok jest w jakimkolwiek stopniu wygodniejsza / lepsza
    > od wysuwanej 100% duzej szuflady :-)

    Nie jest wygodniejsza. Co do dolnych półek to się z Tobą zgadzam - cargo
    jest najczęściej wygodniejsze. Tyle że jest znacznie mniej dziecio-odporne
    zarówno pod względem wytrzymałości jak i hałasu :-)

    Pozdrawiam
    Ergie