    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Thu, 26 Mar 2015 08:28:30 -0700 (PDT)
    <meslpu$hp3$1@node1.news.atman.pl>
    <3...@g...com>
    <metujf$897$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@g...com>
    <mf0hgq$set$1@node2.news.atman.pl>
    <7...@g...com>
    <mf0qln$tc1$1@node1.news.atman.pl>
    <9...@g...com>
    <mf0vab$2p8$1@node1.news.atman.pl>
    <c...@g...com>
    <mf14p2$ghm$1@node2.news.atman.pl>
    Subject: Re: Fronty mebli kuchennych
    From: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 marca 2015 15:23:31 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > I kiedy bedziesz znowu, albo kiedy byles przed wrzuceniem?

    Nie mam tego w glowie zakodowanego. Jakbym musial z wszystkim latac do
    garazu to bym sie pewnie wkurzal i pamietal :D

    > A no w ten sposob to mozna i maslo dzielic na woreczki. :-)

    Nie trzymasz sera w kostce w folii, tylko luzem? Przeciez taki zaraz
    stwardnieje :)

    > kartony po sokach. I w zyciu mi nie przyszlo do glowy przepakowywac z
    > jednej folii do drugiej. Moze to i ma jakis glebszy sens. Poki co to w
    > tej sprawie zyje w nieswiadomosci.

    Z plastikowej folii do ktorej po rozpakowaniu juz w calosci i szczelnie takiej
    kostki sera nie zamkniesz - do folii. Jezeli tak nie robisz to albo nie
    jesz sera w kostce albo po prostu robi to Twoja zona :D

    > Butelki i kartony po sokach wynosza ci ktorzy konczyli opakowanie. To
    > samo z rolka po papierze toaletowym. Uczymy sie wspolnie dbac o siebie i
    > pilnowanie kazdy siebie.

    Zostaje wybudowac sobie slawojke i zaczac korzystac, bo przeciez siku chodzimy
    tylko 3 x dziennie wiec po co lazienka :-)

    > Nie widze tez szczerze mowiac wiekszej roznicy miedzy otwarciem drzwi do
    > przejscia gdzie stoi worek a otwarciem, czy wyjechaniem szafki.

    Pomijajac fakt dluzszej drogi to trzymanie takiego wora w spizarce jest
    po prostu niehigieniczne :)

    > Zwiniesz karton po soku i zakrecisz korek. Jak go polozysz to sie nie
    > rozwija? U nas na wschodzie sie rozwijaja. Oczywiscie, ze nie pompuja
    > sie do pelnych rozmiwarow, ale nie da sie tego po chinsku jedno na
    > drugim upchac.

    Bez wplywu na to czy uzywac kosza czy nie. Ten kosz pomiesci z 20 takich
    kartonow.

    > Wyciagam wiadro za kazdym razem. Nie raz zdarzylo sie, ze worek byl
    > dziurawy i pieknie pachnacy syf pociekl sobie z wora.

    Ile razy to Ci sie zdarzylo? :) U mnie moze raz odkad mam ta kuchnie i ten
    kosz. To sa zdarzenia bez wplywu na wygode. Zreszta ubzdurales sobie ze taki
    kosz wyciaga sie trudniej, co nie jest prawda :-) Moj ma skladane na bok
    raczki - wysuwam szuflade, podnosze do gory i mam :)

    > Bo cargo to wysuwane polki glebokich szafek. Nie siegam gleboko gdzies
    > tam, tylko wszystko wyjezdza i mam jak na dloni od gory do dolu. Smieci
    > tylko wrzucam w dziure.

    Szafka z koszem tez jest gleboka :) I trzyma sie w niej nie tylko kosz.
    pozdr.

    --
    Adam Sz.