  • Data: 2012-01-18 23:54:18
    Temat: Re: Frytownica TEFAL FZ 7000 Actifry
    Od: Karol Piotrowski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Dec 27 2011, 2:09 pm, Einstein <e...@g...pl> wrote:

    > A jak ma się sprawa przy zwykłych ziemniakach co dopiero pokrojonych,
    > czy się nadają?
    >
    > Pozdrawiam

    Na pewno nie stworzysz w ten sposób frytek (bez głębokiego oleju to
    będzie coś jak 'karkówka z grilla duszona') , co nie zmienia faktu,
    że da to efekt czegoś smacznego. To urządzenie to takie połączenie
    kombiwaru z frytownicą. Myślę, że krakowskim targiem można od czasu do
    czasu tradycyjnie obsmażyć wstępnie świeże ziemniaki, po czym je
    zamrozić (tak, jak przygotowuje się frytki tradycyjnie, do procesu ze
    smażeniem dwa razy, te kupne frytki są już po pierwszym etapie -
    wstępnym obsmażeniu), a takie 'domowe kupne frytki' wrzucać potem już
    do tego małotłuszczowego programu - wyjdzie coś pomiędzy frytkami z
    piekarnika a prawdziwymi;)

    Pozdrawiam,
    --
    Karol Jan Piotrowski