    From: Ikselka <i...@g...pl>
    Subject: Re: Fuksje!
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    <6...@4...net>
    <kqbr4m$a7s$1@node2.news.atman.pl>
    Date: Tue, 25 Jun 2013 15:56:32 +0200

    Dnia Tue, 25 Jun 2013 12:24:26 +0200, Trybun napisał(a):

    > U mnie o dziwo to co mam teraz na stanie nie rośnie w jakimś
    > zastraszającym tempie, to na wysokość urosło w ciągu 3 lat zaledwie na
    > pół metra.

    Tylko??? :-O
    Moje w pierwszym roku miało przynajmniej metr jak pamiętam. Gdybym go rok w
    rok nie przycinała, to miałoby chyba ze 3 metry i to rozgałęzionej korony -
    po tych kilku latach.
    Avocado jest żarłoczne, może dokarm - kup Florovit uniwersalny w płynie,
    dawaj mu zalecaną tam dawkę przy KAŻDYM podlewaniu latem, do sierpnia.
    Potem połowę mniej nawozu i połowę mniej podlewania. Na pocz. października
    do domu.
    O, może Ci nie rośnie, bo w domu trzymasz cały czas? Ono potrzebuje latem
    być na dworze, na słońcu. I wtedy duuużo pije i je :-)

    > Poprzednie które miałem dawniej urosło większe przez niecały
    > rok, ale niestety dopadł je jakiś grzyb. Tak że liście sczerniały i
    > drzewko uschło.

    Moje kilka razy spadło z tarasu (ne było bariery) i sie połąmało, wdała się
    jakaś infekcja grzybowa i już dalej tylko marniało. Nabrałam ochoty na
    powtórzenie uprawy, jutro kupie jakiś dojrzały owocek :-)

    > Skoro mówisz że na owocowanie nie ma co liczyć to trudno, ale i tak je
    > będę trzymał - faktycznie te duże zielone liście fantastycznie
    > wyglądają, szczególnie zimą. A więc zostanie nie dla ciała, ale dla
    > ducha.. ;-)

    Oj tak, warto.
    Miałam też mango, ale mi się liście średnio podobały.
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a