  • Data: 2013-06-29 11:42:35
    Temat: Re: Fuksje!
    Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 29 Jun 2013 11:22:44 +0200, Trybun napisał(a):

    > No niestety, obecny egzemplarz ma duże opory do rośnięcia w górę.. Za to
    > cały czas muszę wycinać boczne odrosty, poprzednie drzewko które miałem
    > rosło bardziej równomiernie. No prawdę mówiąc, jedyny nawóz jaki używam
    > to azofoska, może istotnie brakuje mu jakichś składników do prawidłowego
    > wzrostu, dzięki za info o tym Florovicie.

    Azofoska ma w składzie raczej to samo, co Florovit, więc może sprawa lezy w
    odmianie tego awokado, albo po prostu takie Ci się trafiło.

    > Nie, trzymam je na świeżym powietrzu przez okres lata, do domu wróci
    > jesienią, tak postępowałem z nim od początku. I jedna uwaga - na lato
    > przesadzam je do gruntu, a później znowu do doniczki i do domu, ale
    > chyba to nie jest przyczyną tego że tak słabo rośnie?

    A, no raczej to - wątpię aby awokado lubiło ciągłe uszkadzanie korzeni.

    > A w przypadku mango można liczyć na owocowanie?

    Raczej też nie. Nie te warunki (szklarnia może by coś dała), no i z siewki
    raczej nic z tego.
    --
    XL
    "Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a