  • Data: 2020-11-05 17:50:15
    Temat: Re: Fundament z pali wkręcanych
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-11-05 o 07:29, Cavallino pisze:
    > Nie mogę znaleźć wykonawcy fundamentu wkręcanego, który chciałby zająć
    > się wyłącznie wykonawstwem.
    > Materiał mam upatrzony, w cenie 3-4 razy niższej, niż oferty z
    > wykonawstwem.

    Najtaniej to będzie samemu wykonać. Będzie dobrze, bo tanio.

    Zapewne będziesz oczekiwał gwarancji od tej firmy?

    Wybacz, ale jak się spotykam z takimi klientami, którzy próbują na
    gównie zaoszczędzić to aż mi się niedobrze robi.

    Niedawno montowałem sporą kotłownię. Gościowi wydawało się, że naciągamy
    go na materiale. Przy inwestycji ponad 30 tys. zł połaszczył się na
    samodzielny zakup naczyń przeponowych z internetu oraz termostatów
    przylgowych z kapilarą do zabezpieczania obwodów podłogówek.

    Naczynia kupił najtańsze. Po wadze było już widać, że blaszka tam
    cieniutka. Jedno miało być do CO drugie do CWU, ale obydwa naczynia
    zamówił do CO. Musiał je wymienić. Trwało to kilka dni. Ale jak się
    okazało nie pomyślał, że do naczynia potrzebny jest uchwyt oraz blok
    zaworowy. W naszej wycenie miał naczynie wraz z z kompletnym osprzętem
    tj. uchwytem oraz specjalnym blokiem zaworowym.

    Przylgę zamówił jedną i to bez kapilary, a potrzebne były 4 sztuki z
    kapilarą. Z powodu jego skąpstwa straciłem 4 dniówki pracy. Gość jeszcze
    był tak bezczelny, że raczył do mnie wydzwaniać i pytać kiedy w końcu mu
    uruchomię to ogrzewanie, a wstrzymywały mnie tylko te pieprzone naczynia
    i przylgi.

    W sumie to gość i tak przepłacił, bo musiał kilka razy zapłacić za
    przesyłkę, a ja powinienem sobie doliczyć dodatkową kasę za zmarnowany czas.

    Nie dziw się więc, że firmy unikają takich klientów, którzy sami sobie
    chcą załatwiać materiały. Firma montuje ze swoich materiałów i bierze za
    to pełną odpowiedzialność, a żeby nie mieć problemów to nie szukają
    najtańszych.