eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieFundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach. › Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Subject: Re: Fundamenty wylane w wodę podskurną przy trochę obsypanych skarpach.
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    <3...@g...com>
    <58e21c26$0$654$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Date: Mon, 3 Apr 2017 12:24:41 +0200

    On 03.04.2017 12:13, a...@g...com wrote:

    > Macie ze wszystkim rację ale kto w obecnej chwili będzie chciał dalej budować dom
    na spapranych fundamentach przez kogoś innego. Wykonawcy mają dużo pracy więc nie
    biorą zleceń sprawiających kłopoty.

    Budowę należy odpuścić teraz i przygotować plan naprawczy.
    Ja bym wziął koparkę, usunął ziemie dookoła i w środku tych ław tyle ile
    sięgnie.
    Zrobił bym najpierw drenarz.
    Później bym poczekał co się dzieje z wodą i na to bym wylał wzmocnione
    jakoś ścianki fundamentowe.
    Ale po odsączeniu ta ława się zapadnie więc pewnie trzeba będzie
    poczynić dalsze kroki.

    Przerwij to zanim stracisz więcej pieniędzy.
    Nie masz też uziomu fundamentowego. Kolejny kłopot.