  • Data: 2016-01-12 18:06:10
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 18:03:14 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Do drewnianego stalaża choćby zszywkami tapicerskimi, do metalowego taśmą
    dwustronną np.

    I jestes pewien, ze zrobisz to tak ze nawet centymetra kwadratowego nie
    zostawisz wolnego? Ja bym sobie glowy za to nie dal uciac :-)

    No i pytanie - po co sie meczyc, robic cos naprzekor wiedzy technicznej i
    odwrotnie do wszelkich zalecen :-) A skoro garaz nieogrzewany to najlepiej
    tam w ogole welny ani zadnej innej izolacji nie dawac - bo i po co :-)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.