  • Data: 2016-01-12 21:35:56
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 12 stycznia 2016 18:14:09 UTC+1 użytkownik Kris napisał:

    > Jak to zrobiłeś u Siebie na poddaszu?

    Z pewnoscia nieszczelnie. Ale nie musze sie o to martwic bo welna
    sie wentyluje przez folie wysokoparoprzepuszczalna :)
    Gdybym mial deskowanie to musialbym zostawic szczeline miedzy ociepleniem,
    a deska i zadbac o szczeliny w podbitce (tak zeby powietrze moglo wpadac
    w okolicy murlaty NAD ocieplenie i wylatywac w kalenicy).

    To sa podstawy Kris, zaskakujesz mnie niewiedza :)

    > Jak tam Twoje poddasze?
    > 1.Piszemy o blaszaku.

    Bez znaczenia czy to dom czy blaszak - w obu sa takie same prawa fizyki :-)

    > 2. Wiesz że jeszcze w 2007 producenci systemow dociepleń poddasza folię
    paroszczelną zalecali tylko do pomieszczeń tzw mokrych(łazienka, pralnia itp)

    Bez znaczenia, bo welna jest wentylowana.

    > Strych to był więc tak zostało. Ze trzy lata temu tam dachowki na tym dachu
    wymienialiśmy więc było widać wszystko. Wszystko znaczy nic bo grzyba nie było.

    Bo welna byla wentylowana od gory :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.