  • Data: 2016-01-13 15:01:50
    Temat: Re: Garaż blaszany
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 13 stycznia 2016 14:59:17 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > Nie - roznica temperatur bedzie jeszcze wieksza (bo odetniesz blache izolacja
    > od cieplejszego wnetrza garazu). Kris daj juz spokoj :))

    Dlatego tez ociepla sie OD STRONY CHLODNEJ - zeby przegroda znajdowala sie
    w "strefie cieplej" i nie mogla sie na niej wykroplic woda.

    Jak mnie dalej bedziesz podpuszczal to Ci w OZC zrobie przegrode welna + blacha
    i pokaze dokladnie w jakich temperaturach wystapi punkt rosy i wykraplanie :D
    Ale nie chce mi sie. Daj juz spokoj :)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.