  • Data: 2012-04-01 15:48:16
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:jl9idt$fga$1@news.task.gda.pl...

    > twoje tłumaczenie dowodzi tylko, że jesteś gnojkiem pozbawionym honoru.
    >
    > przyznaj sie jak ty okradasz i oszukujesz ludzi? a może jesteś jednym z
    > pasożytów żyjących z naszych podatków?

    W mysl tego co pisze troll news to kazdy handlowiec jest cwaniakiem. Bo
    przeciez kazdemu powinien podac adres hurtowni w ktorej kupuje, moze nawet
    podzielic sie wypracowanymi rabatami, bo co to jest ta niby kolosalna marza?
    W koncu nie powinien zarabiac na innych, tylko podawac adresy i rabaty. Kto
    komu broni znalezc sobie tansza pompe? Wystarczy wlaczyc internet i wszystko
    jest na ekranie. A roznice w cenie pomp? Przyczyn moze byc tyle ile
    handlowych mozliwosci.

    Pozdro.. TK