  • Data: 2012-04-03 10:09:53
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 3 kwietnia 2012, 09:18:58 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:
    > Akurat przylacze to mnie nie dziwi, rzeklbym, ze to normalna cena.

    Nie wiem czy to aktualne ale w zeszłym roku opłata była zryczałtowana i było chyba
    tak:
    1500 zł za odcinek o długości do 15 m plus 65 zł za każdy dodatkowy metr
    >Cena
    > kotla pewnie obejmowala instalacje, zreszta w cennikach z kotlami nie ma
    > takich rzeczy jak komin np. a to pare setek tez jest.
    Jeśli kocioł dwufunkcyjny to tak, ale tu mówimy o grzaniuy CWU i tylko latem.
    Pal licho sprzedawcę, ale wcale nie widze sensu inwestowania 9000zł dla potrzeb TYLKO
    CWU latem.
    Grzałka do bojlera kosztuje stówe pewnie, niew wiem ile CWU będzie zużywał autor
    postu ale pewnie więcej jak 150zł by nie zapłacił za grzanie pradem. Pompą ciepła
    będzie 3 razy taniej czyli 100zł oszczedności przez 6 miesięcy(w pozostałych
    miesiącach i tak trzeba grzac chałupe więc CWU jest nijako przy okazji) czyli zwrot
    tej pompy po min 10latach.