  • Data: 2012-04-03 12:18:15
    Temat: Re: Gaz ziemny czy pompa ciepła
    Od: Ariusz <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-04-03 10:27, Budyń pisze:
    > Użytkownik "Ariusz" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > to ze ci sie udało to fajnie, ale jesli oni podlegaja pod prawo
    > energetyczne (a chyba tak) to maja ci doprowadzic gaz do granicy
    > posesji. I to oni decydują o tym gdzie doprowadzą - wiadomo ze tam gdzie
    > im bedzie najtaniej. Im, nie tobie.
    >

    > b.

    Nie wiem jakie jest prawo u mnie na początku chcieli na ścianie salonu
    od ogrodu podłączyć bo gaz miał iść od sąsiada nie zgodziłem się więc
    powiedzieli, że podciągną do ogrodzenia - wyznaczyłem im miejsce - wjazd
    nie, bramka nie, śmietnik - nie,... wyszło na rogu działki, a żeby
    podciągnąć tam przyłącz musieli by obejść moją działkę prawie w koło
    wyszło im prawie 100 m więc zgodzili się w końcu na ścianę i miejsce
    jakie sobie wybrałem bo mieli o połowę mniej.
    Koniec końców zrobili sieć i w sumie faktycznie tych metrów wyszło tylko 20.

    Ariusz