  • Data: 2010-05-26 09:07:37
    Temat: Re: Gładź gipsowa wrażliwa na uszkodzenia
    Od: czupakabra <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 26 Maj, 09:54, Jan Werbiński <j...@t...bez.mai.la> wrote:
    > Kombinujecie jak słonie pod górę. Normalnie mi Was żal...
    >
    > Kupujesz termometr i higrometr cyfrowy 50-70 zł, albo stację pogody z zewn
    > czujnikiem termo higro za 120 zł
    >
    > Temperatura ma wynosić 18-24, ile kto lubi. Regulujesz ją grzaniem,
    > wentylacją, roletami, klimatyzacją.
    >
    > Wilgotność względna 45-65%

    Dom to nie akwiarium ocaniczne ;)
    Chodzi o to żeby żyć "normalnie" bez osuszaczy, otwierania okien z
    powodu wilgoci itp itd.
    Wykończyć mieszkanie świadomie - użyć odpowiednich materiałów i
    zaplanować wentylację żeby te optymalne 60% wilgotności było
    utrzymywane bez konieczności stosowania "urządzeń".

    pozdrawiam
    Sebastian