  • Data: 2010-05-26 19:57:25
    Temat: Re: Gładź gipsowa wrażliwa na uszkodzenia
    Od: Jakub Tarczewski <a...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    > Watek jak zawsze zszedł na manowce, a problem nasączenia ścian czymś
    > cudownym nadal jest otwarty..
    > Nikt nie wie czy istnieją jakieś preparaty utwardzające??

    IMHO nie ma. To co masz na ścianach zresztą prawdopodobnie niewiele ma z
    gipsem (sensu stricto) wspólnego, ale to zupełnie inna historia. Możesz
    próbować nasycać jakimiś żywicznymi klejami, lakierami, żywicami etc.
    ale na 100% efekt estetyczny będzie straszny, a próby usunięcia później
    powłoki dosyć beznadziejne, a na pewno wqrviające.
    Nie wiem co Ci poradzić -może solidna tapeta na podkładzie z włókna
    szklanego?