  • Data: 2009-01-21 22:04:56
    Temat: Re: Glazura i terakota - układanie i ceny
    Od: "kiki" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    "Maniek4" <t...@p...fm> wrote in message
    news:gl5i6r$dgn$1@news.interia.pl...

    > Użytkownik "kiki" <...@...c> napisał w wiadomości

    > Kiki, byles moze u jakiego psychoterapeuty ostatnio?? No ja Cie nie
    > poznaje, jak to super fachowiec?? :-))

    Byli przyzwoici też, nie moge powiedzieć ale robotników dzieli się na wiele
    kategorii. Najgorsi są ci co nie potrafią lub robią na odpieprz lub jedno i
    drugie. Najgorsze jest to, że żadne pieniądze ich nie zmobilizują.
    Przeważnie to po prostu nie potrafią, a ich opowieści o 20 latach pracy w
    zawodzie są zmyślone.