    From: "..:maniek:.." <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Głupie pytanie o styrodur
    Date: Thu, 3 Feb 2011 22:09:30 +0100

    > Czy styrodur to jest dokładnie to samo, co polistyren ekstrudowany?

    tak to to samo! to samo tez co zwykly styropian z tym ze styro to jest
    spieniony PS, a styrodur to ekstrudowany PS (czyli wytlaczany)

    > cały czas mi się wydawało że to cholerstwo jest mocno przereklamowane -
    > każdy odcisk palca >znać, każde wbicie taczki to dziura.

    no ale co ci to przeszkadza? styrodur na glownie ocieplac i chronic - ale
    nie ma byc pancerny! poza tym ty na niego dzialasz na niewielkiej
    powierzchni, ale uwierz mi ze "na plasko" (na calej powierzchni) to na takin
    styro mozesz setki kg ulozyc i plyty nie zniszczysz

    pozdrawienia ..:Maniek:.. gg:841630
    American dream 3,5V6 + 3,8V6=7300ccm w garazu :-)