    From: marios <d...@f...gd>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gniazdo poczwórne podtynkowe
    Date: Tue, 2 Apr 2019 12:09:40 +0200

    W dniu 01.04.2019 o 20:48, Adam pisze:
> [...]
    -05-5-v-15-w-3-x-usb-telforceone-akyga,p1168532347,e
    lektronika-p

    > To właśnie szybkie ładowanie wykańcza baterię.

    To przeszukaj strony z DIY dla elektroników, bo ja wyczytałem akurat coś
    odwrotnego - dla Li-Ion - że te należy ładować właśnie dużym prądem,
    oczywiście dużym w stosunku do pojemności a nie spawarką.

    Li-Ion wykańcza ilość cykli, jak dzieci ładują 4 razy dziennie, to może się
    wydawać że szybka wykańcza - bo szybką dało radę 4x na dzień naładować.

    Z drugiej strony, ciągle mam Nokię C5 z 2010r. jako podstawowy telefon,
    czyli idzie jej 10-ty rok, jeszcze trzyma 3-4 dni, jedna bateria od nowości
    i ładowarka jakaś słabiutka 300mA na cienki bolec, także ..