  • Data: 2017-07-18 12:03:38
    Temat: Re: Grzanie gazem droższe niż prąd w taniej taryfie?
    Od: Kżyho <k...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-07-18 o 11:16, WS pisze:

    > A to nie jest tak, ze to wszystko jest ze soba bardziej powiazane. Np. LPG jest
    produktem ubocznym rafinacji ropy. Nie ma z nim co zrobic, to jest tani... Gdyby
    zaczeli go masowo wykorzystywac do napedu, to podrozeje, a w zamian ON stanie sie
    tanim produklem ubocznym ;)
    > Proporcje poszczegolnych paliw uzyskiwanych z ropy sa raczej stale, jakos trzeba to
    zyzywac

    Kiedyś czytałem jakiś naukowy wywód o tym, że lpg w uwagi na proces
    produkcji, zawsze powinno być tanie, nawet jakby jego popyt wzrósł. Co
    nie zmienia faktu, że oczywiście mogłyby wzrosnąć zakusy dystrybutorów
    czy rządów na wyższe opłaty pośrednie itp.
    Nie mniej ja tu nawet nie o cenie pisałem tylko stricte tym, że jest to
    dużo bardziej ekologiczne paliwo niż np. diesel czy nawet benzyna. I tak
    wszyscy niby proekologicznie wszystko chcą, a jakoś o lpg się nawet nie
    zająkną. To jest najlepszy dowód na to, że chodzi tylko i wyłącznie o
    biznes, biznes głównie oparty o ropę i benzynę, z której ogromne wpływy
    mają wszyscy z rządami włącznie.

    Pzdr
    --
    /__/_* /