  • Data: 2009-12-31 12:32:40
    Temat: Re: Grzanie prądem
    Od: Mateusz Viste <m...@n...please> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday 31 December 2009 12:47, Zubaj wrote:
    > To odpowiedz mi jeszcze na pare pytan:
    > 1. Jak daleko masz do najblizszego skladu wegla ?

    Nie mam pojęcia :)

    > 2. Czy w okolicy masz wogole jakis gazociag ?

    Tak jest. Nawet mam przyłącze gazowe w piwnicy, także mógłbym używać gazu.
    Ale nie używam, bo wolę prund (no i po co mi dodatkowy abonament, kocioł
    gazowy, coroczne przeglądy kotła, co półroczne przeglądy komina
    itd...) :-P

    > 3. Czy w tym rejonie mozna grzac czyms innym niz prad/drewno/olej
    > opalowy ?

    Można. Gazem właśnie.

    > 4. Czy przypadkiem tam nie jest deczko inny klimat
    > bo jak tam bylem ostatnio to palmy w ogrodkach widzialem :-)

    Palmy to widziałeś może, ale na południu. Na północy klimat jest znacznie
    zimniejszy (choć i tak cieplej niż w polsce). Jak w polsce było -15, to u
    mnie miałem -5.

    Pozdrawiam,
    Mateusz Viste