  • Data: 2017-07-22 00:13:15
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lisciasty pisze:

    > Nikt tu nie chce żebyś Waść rozliczał, tylko dziwujemy się, albowiem
    > 1700 kWh przy sprawności podgrzewacza dajmy na to 60% wystarczy do
    > podgrzania wody od +10 do +40 w ilości 29 m3. To jest 97 300-litrowych
    > wanien, czyli codziennie każda osoba w rodzinie musiałaby kąpać się
    > w wannie, i to osobno, a i zostałoby jeszcze 0,13 wanny dziennie dla
    > kota. O ile tak nie jest, to zastanawiamy się, czy gazownia nie robi
    > Waści w jajco.

    No to ja już sam nie wiem ile powinienem zużywać. Ale dopiero teraz
    zaczynam się zastanawiać, wcześniej nie przyszło mi to do głowy.
    Faktycznie, kąpiele codzienne nie są tu niczym nadzwyczajnym. Osobne,
    co też nikogo nie dziwuje. Wanna ma chyba tak bliżej dwustu. Kota
    aktualnie nie mamy, bo zszedł biedaczysko niedawno, a szkoda, bo
    fajny był facet. Może jednak gotowanie zupy to więcej niż myślałem?
    Owszem, gotujemy. Ostatnio tajska była. Ale zaraz mi tu ktoś wyliczy
    ile to ja bym tej zupy musiał nagotować. Żona też ma taki zwyczaj,
    że przed zmywarkowaniem wszystko myje dokładnie pod kranem. Co, mam
    jej zabronić? Gazowni o te rzeczy nie podejrzewam, bo zimą bym się
    nie wypłacił.

    > A licznik wody w chałupie co pokazuje? Czy nikt go nie ogląda?

    Cholera go wie. Woda własna, na prund. Licznik niby też jest, ale
    w takim miejscu, że oglądać go trudno. Za to jak będę lał wodę do
    wanny, to spojrzę przed i po na gazomierz.

    --
    Jarek