  • Data: 2017-07-22 11:38:59
    Temat: Re: Grzanie wody dla 2 osób wiosna-jesień
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Fri, 21 Jul 2017 14:02:16 +0200, Jarosław Sokołowski

    > Czyli ze szczegółowych badań wynika, że rozkład jest asymetryczny?
    > Tak myślałem. Szczególnie, że wielu nie zużywa wcale.

    Z obserwacji wynika, że rozkład wychodzi poniżej zakładanej normy. Może
    dlatego, że teraz się zaczyna szanować wodę i energię, bo kosztuje znacznie
    więcej niż za komuny.

    > Nawet nie wiem ile zużywam powietrza. Pewnie znowu wyjdzie, że
    > jakoś niesprawiedliwie dużo i że wdycham to, co innym by się
    > należało.

    I nie musisz wiedzieć, także nie musisz się czuć winny. Z pewnością
    zużywasz mniej niż mówią normy -- które są zwykle zawyżone.

    > A ci, którzy mniej?

    J.w. Normy są zawyżone, wiec zdecydowana większość, jak nie wszyscy, zużywa
    mniej. Ty pewnie też zużywasz mniej, tylko coś Ci się pokiełbasiło w
    podanych wartościach -- bo są one zwyczajnie abstrakcyjnie duże.
    Szczególnie nie jest to spójne jeśli w zimie, gdy zużycie CWU jest
    ZAZWYCZAJ wyższe, się mieścisz w normach, a w lecie nie.

    > Wiem o tym. Pan Longinus Podbipięta (z Myszykiszek) ślubował
    > czystość. Ale od wody stronił, co innego wolał i za kołnierz
    > nie wylewał, choć głowę miał nietęgą.

    W przeciwieństwie do wylewania wody za kołnierz, nie ma nic złego w jej
    oszczędzaniu -- dość rzec, że mamy mniejsze zasoby niż murzynek bambo.

    --
    Pozdor
    Myjk