    From: "Maniek4" <b...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Gwintownica do rur, tania, jaką wybrać ?
    Date: Mon, 30 Mar 2009 23:42:42 +0200

    Użytkownik "PL(N)umber_One " <p...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:gqquc9$h1s$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Zamierzam kupić taki zestaw. Jak patrzę na Allegro to jest parę zestawów -
    > przeważnie w komplecie 3-5 głowic, na rózne rozmiary plus pokrętka.
    > Mam swiadomośc, że modele w cenie 100-200 PLN, to tkzw. chińszczyzna, nie
    > mniej może ktoś z Szanownych Kolegów używa podobnego zestawu i może coś
    > polecić, co przetrwa więcej niż kilka gwintowań:))).

    No ja niestety nie podzielam optymizmu JanuszaK. Niestety jak kiepsko
    trafisz to taka gwintownica nie przetrwa nawet jednego gwintu. Wszystko
    zalezy jak sie trafi i jak duze gwinty chcesz nacinac. Nie tak dawno temu
    sprzedalem cos takiego mojemu zaprzyjaznionemu instalatorowi. Po pierwszej
    wymianie grzechotki ktora naciela kilka gwintow (nie bylo to 50) druga nie
    naciela nawet poczatku gwintu 2". Teraz czekam na trzecia sztuke, oby
    lepsza. O ile same glowice jeszcze jako tako, to pokretla do tego, niestety
    dobrego slowa powiedziec nie mozna.

    Pozdro.. TK