    From: "widow" <w...@t...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Hilti TE 2-M (pytanie do właścicieli)
    Date: Fri, 29 Jul 2011 09:59:08 +0200

    Czy logo "Hilti TE 2-M" na tej wiertarce jest zwykłą podłą naklejką?
    Mam takie używane Hilti do kupienia i właśnie ta naklejka mnie niepokoi. W
    domu używam generalnie Boscha zielonego i niebieskiego, Metabo i AEG, a tam
    loga są tłoczone (ewentualnie nadrukowane).
    Wiem, że podrabiane sprzęty wjeżdżają do kraju bez żadnych znaków firmowych
    a dopiero potem nakleja się właśnie naklejki, stąd moje pytanie.

    Teoretycznie mogę zaguglać w grafice ale jestem na długim wyjeździe i
    korzystam z netu orange, gdzie zdjęcia są mocno kompresowane. Jedyne
    porządne foto co znalazłem to zdjęcie nowego modelu TE 2-M a tu logo wygląda
    mi na drukowane.

    Jak masz jakiekolwiek wątpliwości to nie kupuj. Podróby Hilti wyglądają
    często identycznie, ale tandetnie, logo różni się krojem pisma itp. Kilka
    lat temu kolega też miał kupić "lekko używaną wiertarkę Hilti" i jak się
    okazało była to podróba z naklejką. Z tego co się orientuję nie stosują oni
    na sprzęcie profi naklejek. A to, że ktoś próbuje Tobie sprzedać sprzęt
    używany ma dodatkowo przekonać Ciebie, że to solidne urządzenie, możliwe, że
    nawet celowo "postarzane".
    Już lepiej zainwestuj w Boscha, kiedyś nie do zajeżdżenia była wersja
    niebieska.