eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieI ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin1!goblin.
    stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Subject: Re: I ja wykryłem SPISEK. Kotły gazowe tym razem;)
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    References: <6...@g...com>
    <5daeb417$0$17350$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...neostrada.pl>
    <u...@m...org> <5db57a44$0$518$65785112@news.neostrada.pl>
    <f...@g...com>
    <20191028093518.3150851b@mateusz>
    <5...@g...com>
    From: Uzytkownik <a...@s...pl>
    Date: Mon, 28 Oct 2019 10:29:32 +0100
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:60.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/60.9.0
    MIME-Version: 1.0
    In-Reply-To: <5...@g...com>
    Content-Type: text/plain; charset=utf-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Content-Language: pl
    Lines: 24
    Message-ID: <5db6b4fb$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 5.173.40.156
    X-Trace: 1572254971 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 17353 5.173.40.156:57394
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.budowanie:557033
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2019-10-28 o 09:51, Kris pisze:
    > W dniu poniedziałek, 28 października 2019 09:35:19 UTC+1 użytkownik Mateusz Viste
    napisał:
    >
    >> To chyba w jakichś nieznanych krainach. Normalny człowiek nie chce
    >> babrać się z takimi pierdołami,
    > Jest awaria w okresie gwarancji/rękojmi masz wybór czy uderzać do sprzedawcy czy
    producenta.
    > Kończy się zwykle tak ze przyjeżdża autoryzowany serwis i tyle.
    > Przynajmniej tak to działa w rtv agd, z kotłami gazowymi jeszcze doświadczenia nie
    mam.
    >
    >> tylko zapłacić komuś i wszystko ma
    >> grać. Przy wariancie, który opisujesz, wychodzą potem niezdrowe sytuacje
    >> gdzie coś zaczyna szwankować i instalator zwala na sprzęt, producent na
    >> lichy montaż, a sprzedawca to już w ogóle nie odbiera telefonu.
    > I dokładnie tak samo może być jak sprzedawca i instalator to jedna i ta sama osoba
    >
    >> A że hurtownicy nie chcą rozmawiać z klientami końcowymi to wiadomo nie
    >> od dziś, i ciężko im się dziwić - oni kupują masowo towar i sprzedają go
    >> specjalistom którzy wiedzą co i jak zrobić.
    > Może i użytkownik ma rację ze to chora sytuacja ale na dzisiaj w Polsce klient
    końcowy praktycznie zawsze jest w stanie kupić w tej samej cenią albo i taniej zin
    instalator.

    Tyle, że zazwyczaj klient i tak przepłaca, pomimo tego, że kupi taniej.

    Ta oszczędność jest po prostu złudna.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1