  • Data: 2017-12-29 15:41:58
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: "brunet.wp" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:6b544c88-a35b-4001-98dc-0579377e1150@go
    oglegroups.com...
    > Nie
    > W jednostrefowej cena za kwH to ok 65gr
    > Nizej podałem 3 ostatnie miesiące i ceny ile
    > mnie kWh kosztowała
    > Najdrożej wyszła w listopadzie ok 59gr za kWh
    > ale wtedy też sporo "nie moich" kWh w tym było
    > bo użyczalem prąd sąsiadowi na budowę obok i w
    > listopadzie sporo oni zużyli. > A to głównie kWh
    > w droższej taryfie bo od 7 do 17tej robili. Ale
    > i tak wyszło taniej niz ta sama liczba kWh w G11

    Nie rozumiem Twojego sposobu liczenia. Masz na
    myśli średnią cenę za całość faktury? Tak tego nie
    policzysz, musisz wziąć poszczególne składniki i
    dla nich policzyć kwoty.

    Podaj zużycia (ewentualnie stawki jakie masz, bo
    nie jestem pewien czy aby nie zmieniłeś
    sprzedawcy, bo piszesz bardzo nieprecyzyjnie) to
    ja Ci to precyzyjnie policzę co do grosza.

    > Coś co się nazywa "opłata abonamentowa" to całe
    > 1,3zł netto na moich fakturach

    1,3zł netto to stawka opłaty abonamentowej przy
    okresie odczytowym 2-miesięcznym. Przy
    1-miesięcznym jest 2,82zł netto. Sam pisałeś, że
    masz 1-miesięczny.