  • Data: 2017-12-29 15:33:44
    Temat: Re: Idą podwyżki energii elektrycznej
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 29 grudnia 2017 15:08:34 UTC+1 użytkownik brunet.wp napisał:

    > A może wracając do jednostrefowej też byłoby 200zł
    > lub nawet mniej? Trzeba przeliczyć: wziąć sumę
    > zużycia z obydwu stref i przemnożyć przez stawki z
    > cennika (za sprzedaż, za składnik zmienny stawki
    > sieciowej i stały stawki sieciowej, bo reszta jest
    > taka sama w G11 i G12w).
    Nie
    W jednostrefowej cena za kwH to ok 65gr
    Nizej podałem 3 ostatnie miesiące i ceny ile mnie kWh kosztowała
    Najdrożej wyszła w listopadzie ok 59gr za kWh ale wtedy też sporo "nie moich" kWh w
    tym było bo użyczalem prąd sąsiadowi na budowę obok i w listopadzie sporo oni zużyli.
    A to głównie kWh w droższej taryfie bo od 7 do 17tej robili. Ale i tak wyszło taniej
    niz ta sama liczba kWh w G11

    > A nie lepiej co 2 miesiące chociażby? Płaciłbyś
    > niższy abonament.
    Coś co się nazywa "opłata abonamentowa" to całe 1,3zł netto na moich fakturach