  • Data: 2013-01-17 11:32:10
    Temat: Re: Ile ciepła zmagazynuje bojler 240litrów
    Od: "rumcajs" <o...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk"
    Pewnie by się dało, wielokrotnie, podczas braku prądu, zasilałem tylko
    pompkę CO ładującą wodę z bufora do kaloryferów (mam rozdzielacze, PEX -
    grawitacyjnie nie da rady). Układ: kocioł - bufor bez problemu pracuje
    grawitacyjnie, kocioł bez prądu też pracuje (ale jak zwykły "górniak").
    Rury z kotła do bufora mam o średnicy 5/4".
    Co do mieszania strumieni - tego nie wiem.

    No ale przecież masz "Lodomat" utrzymujący temperaturę powrotu do kotła 65
    st. W jego skład wchodzi zawór mieszający. Masz jakieś obejście tego zaworu
    między kotłem a buforem czy woda płynie przez Lodomat nawet jak nie ma
    prądu?