    From: zbigi <z...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile kosztują i gdzie spzredają skladniki do pianki
    Date: Thu, 05 Dec 2013 20:21:44 +0100

    k...@g...com napisał(a):
> [...]
    -worek-0-6m3-i3697678298.html

    > 400 kilometrów musiałbym zrobić żeby za stówę towaru przywieźć. Takie coś by mi
    pasowało. Wsypał bym w mniejsze worki i poupychał. Patrzyłem za czymś
    takim.
    W Łodzi skupują "stary" styropian ale sprzedawać nie chcą bo na coś
    przerabiają
    i jeszcze kasę za utylizację biorą. Ale mam pomysla. Niedaleko mnie jest
    sklad
    złomu. jak bym pogadal z włąścicielem zeby zlecił talibom zebranie
    styropianowych
    opakowań to pewno by mu naznosili. Że ja na to wcześniej nie wpadlem. Na
    biegu
    zrobię coś do rozdrabniania. Dalej cen skladnikow pianki nie znalazłem.

    Żeśmy się wcześniej nie zgadali - wiosną wywaliłem ze 4 metry sześcienne
    styropianowych odpadów, co to od kilku lat je trzymałem z myślą, że
    zrobię sobie maszynkę do rozdrabniania...
    A teraz znów szukam właśnie jakiejś wełny w kłaczkach (albo innego
    ekofibru) celem wsypania w przestrzeń, gdzie miał być właśnie ten mój
    home made granulat styropianowy.
    Piana w moim przypadku odpada - ale jakbyś namierzył taką wełnę do
    wsypywania, to ja chętnie. Około 1,5 m^3 potrzebuję :)
    --
    zbigi i stopka zastępcza