  • Data: 2013-12-14 19:59:06
    Temat: Re: Ile kosztują i gdzie spzredają skladniki do pianki
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 5 grudnia 2013 15:41:08 UTC+1 użytkownik k...@g...com napisał:

    > Cały czas szukam ceny skladnikow i rzeczywistej znaleźć nie mogę. Musiałbym takie
    strzępki pakować w worki i upychać. Poza tym wcale nie są łatwo dostępne. Mnie nie
    interesuje że gdzieś w necie napisali że mają i tanie jak trzeba przetransportować,
    przejechać 400 kilometrów. Samo paliwo prawie 300 złotych. Za tyle kupię potrzebną
    ilość wełny mineralnej w markecie za rogiem. Ale wełna mi nie podchodzi. Styropian
    się nie nadaje bo podłoże nierówne i szparami pomiędzy podłożem i równą płytą będzie
    piździło. Pianka była by najlepsza. Jak samemu zrobiona wyszła by w podobnej cenie co
    styropian to by było ok. Jak się okaże że dużo drożej to zrobię na jakiejś wełnie co
    się rozpręża. Znasz gdzieś w Lodzi miejsce co odpadowy mielony styropian można kupić
    albo resztki wełny mineralnej to dawaj. Jutro jadę kupić.

    U mnie sprawdził się mikser, zmielone styro bylo sypane na spód i na to równo
    poukładany styro w płytach. Na to osb luzem...