  • Data: 2013-12-06 10:49:20
    Temat: Re: Ile kosztują i gdzie spzredają skladniki do pianki
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    >W dniu środa, 4 grudnia 2013 12:59:46 UTC+1 użytkownik k...@g...com jakoś >mi
    za silnik podchodzi silnik od wycieraczek od Poloneza.
    Silnikwycieraczek od poloneza fajna rzecz.
    Siłownik do zmiany pozycji anteny satelitarnej z niego miałem zrobiony(kilka ładnych
    lat słuzył), siłowniki do bramy uchylnej tez lata temu z użyciem tego silnika i
    nagwintowanego preta (fi 10chyba) zrobiłem a i widzialem siłownik do bramy przesuwnej
    z wykorzystaniem silnika od wycieraczek z poloneza(chyba na elektrodzie był watek ze
    ktoś zrobił i działało).
    Kumplowi co chałupniczo silniki elektryczne przewija to na takim silniku urządzenie
    do nawijania uzwojeń zrobiłem- było to chyba w 1994 lub 1995 roku i sam jestem ciekaw
    czy działa do dzisiaj.