  • Data: 2012-01-26 10:31:22
    Temat: Re: Ile kosztuje docieplenie?
    Od: Filip <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-26 09:08, Kris pisze:

    > Chyba nie rozumiemy się. Nieistotne.
    >
    > To ty chyba raczej nie rozumiesz jak działa/po co jest wspólnota,
    > administracja itp.

    Czemu ciągniesz offtopic? Powiedziałem nieistotne!
    Ale skoro chcesz, to Ci wytłumaczę.

    Napisałeś:
    To teraz niech zrobi. Co za problem. Albo np zarząd wspólnoty niech do
    kilku firm zadzwoni i poprosi o dokonanie obmiarów i złożenie ofert-
    wybierzecie ta która Wam odpowiada

    Zarząd wspólnoty ma w tym nie mieszać łap! Bo od wielu lat jest tak, że
    zarząd daje firmy, u których sobie dolicza narzut w postaci czystej
    łapówki. Jeżeli zarząd dał firmę do zrobienia bramy na podwórku, to
    kosztorys wynosił około 40kzł. Jak mieszkańcy poszukali pierwszej
    lepszej na własną rękę, to kosztorys wynosił 20kzł. O połowę mniej! I
    tak było ze wszystkim. Dlatego administrator ma się tylko zgodzić i to
    wszystko, mieszkańcy sami sobie wybiorą firmę. Kapujesz?