  • Data: 2012-01-26 10:40:47
    Temat: Re: Ile kosztuje docieplenie?
    Od: Filip <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-25 11:05, Kris pisze:

    > Ale przecież wspólnota = mieszkańcy.

    Ok, widzę że lubisz łapać za słówka. Wspólnota pisząc miałem na myśli
    administracja. Czyli zarządca budynku, który został wybrany przez
    wspólnotę. Lepiej?

    > Macie fundusz remontowy i z tego funduszu płacicie, jak nie ma na nim
    > wystarczającej kasy to się zrzucacie lub dobieracie jako wspólnota kredyt.

    Dokładnie. Natomiast co musimy zrobić aby mogła wejść nasza firma, a nie
    wybrana przez administratora? Oprócz pozwolenia od konserwatora zabytków
    i pozwolenia administracji jest ktoś jeszcze potrzebny? Kierownik budowy
    też już jest. Po prostu nie chcemy aby były jakiekolwiek problemy prawne.