  • Data: 2012-01-26 10:50:07
    Temat: Re: Ile kosztuje docieplenie?
    Od: Filip <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-01-26 11:39, Anonim pisze:

    > Jesli mieszkańcy są wstanie sie zmówić i podjąc decyzje wykluczajacą
    > "mieszanie łap" zarządu wspólnoty to zaraz po takim zebraniu 2 punkt
    > porządku dziennego powinien być o odwołaniu zarzadu.

    Dokładnie, wszystko w swoim czasie :) na razie najważniejsze jest
    docieplenie :)

    > Po co utrzymywać
    > łapówkarzy? Ciekaw jestem tylko co bedzie wtedy gdy mieszkańcy wybiorą
    > firmę a administrator sie niezgodzi :) Chyba najlepszym rozwiązaniem
    > byłoby zmiana zarządu...

    To od razu poleci. Jest na to czas do wiosny. Ale teraz trzeba się
    postarać o kredyt :)
    Całe szczęście wykluczona będzie w tym przypadku łapówka, bo będzie
    znana cena docieplenia, zanim firma trafi na ruszt (o pozwolenie) do
    administratora. A jak będzie chciał zamieszać, to będziemy pierwsi
    wiedzieć o tym :) Bo firma to znajomi :) Więc będzie podkładka na
    zarządcę...