  • Data: 2012-01-26 10:39:50
    Temat: Re: Ile kosztuje docieplenie?
    Od: "Anonim" <a...@n...mam.emaila> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Filip" <q...@q...pl> napisał w wiadomości
    news:jfra3e$q4t$1@news.task.gda.pl...
    > Czemu ciągniesz offtopic? Powiedziałem nieistotne!
    > Ale skoro chcesz, to Ci wytłumaczę.
    > Napisałeś:
    > To teraz niech zrobi. Co za problem. Albo np zarząd wspólnoty niech do kilku
    > firm zadzwoni i poprosi o dokonanie obmiarów i złożenie ofert- wybierzecie ta
    > która Wam odpowiada
    > Zarząd wspólnoty ma w tym nie mieszać łap! Bo od wielu lat jest tak, że zarząd
    > daje firmy, u których sobie dolicza narzut w postaci czystej łapówki. Jeżeli
    > zarząd dał firmę do zrobienia bramy na podwórku, to kosztorys wynosił około
> [...]

    Jesli mieszkańcy są wstanie sie zmówić i podjąc decyzje wykluczajacą "mieszanie
    łap" zarządu wspólnoty to zaraz po takim zebraniu 2 punkt porządku dziennego
    powinien być o odwołaniu zarzadu. Po co utrzymywać łapówkarzy? Ciekaw jestem
    tylko co bedzie wtedy gdy mieszkańcy wybiorą firmę a administrator sie niezgodzi
    :) Chyba najlepszym rozwiązaniem byłoby zmiana zarządu...

    Pozdrawiam
    Robert