    From: "M@tej" <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile metrów gazu zużywacie na dobe ?
    Date: Mon, 02 Nov 2009 09:02:23 +0100

    U mnie na razie wychodzi niecale 4m.szesc. na dobe (od odczytu 15.X). Ale
    domek troszke ponad 90m.kw na dwoch poziomach (na dole 4 obwody podlogowki
    i erteele skrecone na 2, u gory trzy kaloryfery odkrecone na maksa)+45m
    piwnicy (obecnie praktycznie nie jest ogrzewana, bo jeden grzejnik
    skrecony na przeciwmrozowo, a drugi zdjety, bo byly sciany tynkowane). Na
    piecu przez zdecydowana wiekszosc czasu ustawione 20 stopni, czasem
    przelaczam na 22, obecnie krzywa grzewcza 0,86. Mam tylko czujnik pogodowy
    od polnocnej strony budynku zamontowany.

    --
    Maciej