    From: Osadnik <o...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ile może wynieść podzielenie pokoju?
    Date: Fri, 27 Feb 2009 13:46:49 +0100

    Darek pisze:

    > Przypuszczam, że kolega Piter nie ma wyjscia i gdyby była możliwość
    > zrobienia 2 niezależnych pomieszczeń, zapewne by o tym pomyślał.
    > Generalnie dobrze gadasz, teoretyzować można, ale autor watku ma do
    > rozwiazania realny problem.
    > W sumie znacznie lepsze jest rozwiazanie z przechodnim pokojem niż pokój
    > wspólny. Z zerowej prywatnosci przy pokoju wspólnym masz chociaż trochę
    > prywatności przy takim rozwiazania. Oczywiscie można radzić kup nowe
    > mieszkanie,
    > lub dobuduj coś do domu jeżeli to wolnostojący itd.. ale myślę ze autorowi o
> [...]

    to ja poradzę mu by w miarę możliwości wykonał coś takiego.
    (proporcje ścian zostały zachowane)
    http://img12.imageshack.us/img12/373/propozycjapodzi
    au.gif

    trochę bardziej skomplikowane, trochę więcej może kosztować ale uniknie
    problemów jakie mogą wytworzyć sie przy przechodzeniu. myślę ze ten 1m2
    oddadzą tylko po to by żadne nie dostało pokoju przechodniego.