  • Data: 2012-02-23 21:05:48
    Temat: Re: Im ciągle mało.
    Od: "mihal" <f...@s...rt> szukaj wiadomości tego autora

    > http://biznes.onet.pl/reuters-wejscie-w-zycie-nowej-
    taryfy-na-gaz-realne,18567,5035550,1,news-detal

    A może z tą zimna fuzją i tymi e-catami od Andrea Rossiego czy chińskimi
    Hyperionami to nie bajka i petrobosy i rządy chcą , póki można wydoić ile
    sie da od ludu z kopalin ? Jakos mam dziwne przeczucie , że cos w tym jest.
    Sama droga do wpuszczenia na rynek e-cat'a z pominięciem kręgów naukowych
    daje sporo do myslenia. W sumie , gdym to ja okiełznał ta technologie , tez
    bym tak zrobił - od razu produkcja , bez naukowego splendoru. Rynek sam
    obroni cudowny wynalazek.

    pozdr.
    mihal