  • Data: 2013-11-07 12:52:07
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: Lisciasty <l...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Thursday, November 7, 2013 12:14:06 PM UTC+1, Maniek4 wrote:

    > uczciwe. To niestety jest robienie ludzi w konia, golenie jeleni,

    Oj czepiacie się chłopa. Zawędrowałem kiedyś do sklepu muzycznego
    żeby jakiegoś samograja do 3 tysiaków złożyć. W kącie stał taki
    karłowaty paskudny śmietnik na metalowej nóżce, przymocowany
    do betonowego klocka pomalowanego na kolor sraczkowaty.
    Podczas bliższej exploracji okazało się, że to jakiś super duper
    głośnik za 28 tysiaków; przezornie odsunąłem się, żeby nie uszkodzić
    cholerstwa, bo moje wnuki by to spłacały ;P

    Jak ktoś ma fantazję wydać 28 koła za śmietnik, to inny może 14 za okap ;)

    L.