  • Data: 2013-11-07 18:22:04
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 17:27:03 UTC+1 użytkownik 4cx1000 napisał:

    > I co? Wydaje ci się że coś śmiesznego właśnie napisałeś?
    >
    > Ech człowieku. Ludzie ci to w twarz plują od kilku dni, kubłami pomyje na
    >
    > głowę leją a ty o deszczu prawisz.

    Poważnie sądzisz, że biorę na poważnie "opinie" niektórych tutejszych "fachowców",
    którzy na doładowanie telefonu nie mają, ale nie widzą przeszkód w doradztwie
    zakupowym przy sprzęcie wartym więcej, niż ich roczne zarobki? :)
    Brałem na poważnie, te "podchwytliwe" pytania, bo jak ktoś konkretny będzie szukał na
    ślepo informacji to przy pomocy google moje linki znajdzie. A przy okazji pośmieje
    się z tego waszego bełkotu, gdzie jedno zdanie zaprzecza drugiemu a z każdego wyłazi
    aż w oczy bije "nie stać mnie, więc dorobię ideologię".