  • Data: 2013-11-07 16:27:56
    Temat: Re: Indukcja c.d.
    Od: slavo65 <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 7 listopada 2013 15:16:40 UTC+1 użytkownik k...@g...com
    napisał:

    > Tutaj piszę bo ani lepszego ani gorszego miejsca nie ma. Przestańmy go dobijać.
    Mnie to wszystko piramida śmierdzi. Nie tylko finansowe i ubezpieczeniowe piramidy
    istnieją. Jeśli się nie mylę to on ojca i matkę do interesu dołoży żeby to gówno
    sprzedać. On to kupił, Ktoś tak samo oszukany jak on namówił go do wpłacenia kasy za
    takie gówno. Ma obiecane że jak wciągnie w sprzedaż dwie osoby to będzie przytulał
    część marży od tego co tamci sprzedadzą. Myślę ze więcej nic nie trzeba tłumaczyć.

    Motyla noga! Byłem pewien, że mi się tu uda kogoś złapać! Niestety jesteś tu
    najbystrzejszy i w mig mnie rozszyfrowałeś :)